New Journey
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Happy birthday, honey.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Morty

Morty


Reu
Aantal berichten : 28
Pawprints : 10

Wolf Profile
Leeftijd: 5 months
Partner: Blegh x.x
Mutaties:

Happy birthday, honey. Empty
BerichtOnderwerp: Happy birthday, honey.   Happy birthday, honey. Emptyma dec 24, 2012 3:31 am

Alvast een hele Happy birthday Linnie!
Linnie word bijna 14, en dat moet natuurlijk gevierd worden! o3o Omdat ik een beetje lui ben, laat ik het plaatjes maken aan de rest over en ga ik hier een tekstje voor mijn favorite meisje schrijven.

Lieve Linnie, wij kennen elkaar echt al heel lang, van alle forums waar ik op gezeten heb ben jij mijn eerste echte goede vriendinnetje. We kennen elkaar echt al heel lang, haha. o3o Je betekend heel veel voor me, en dat heb je altijd al gedaan. Weet je nog dat je pluimen ging geven op Smoog? Toen kreeg ik er ook een, en god wat was ik daar blij mee! Ik vond het zo geweldig dat jij zo over me dacht, want jij was LINN!, weet je wel? Ik keek echt tegen je op, en dat doe ik nu nog steeds. Je maakt prachtige setjes, je bent een geweldige admin en je bent gewoon super lief en aardig voor iedereen. Soms ben ik best wel even jaloers op jou en de mensen die met jou bevriend zijn, vooral op de momenten dat wij eigenlijk niet zoveel contact hebben. Je bent echt heel speciaal voor me, Linnie, en ik wil je nooit maar dan ook nooit kwijtraken! <3 Happy birhtday, sweetie, ik hoop dat je een fantastische verjaardag gaat krijgen, en een nog mooier leven daarna!

Lots of love x
Terug naar boven Ga naar beneden
Mekami

Mekami


Teef
Aantal berichten : 13
Pawprints : 0

Wolf Profile
Leeftijd: 1'5
Partner: Love is much like a wild rose, beautiful and calm, but willing to draw blood in its defense
Mutaties:

Happy birthday, honey. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday, honey.   Happy birthday, honey. Emptydo dec 27, 2012 9:07 am


I don't care dat het niet verjaardag'ish is. Het is gewoon awesome en je moet het er maar mee doen als verjaardagscadeautje owo -Als je animefan bent moet je weten uit welke anime dit komt o3o-
Anywayssss, happy birthday Linnie! Ik weet nog dat ik je voor het eerst sprak, nu een jaar geleden, en dat ik je helemaal de baas vond. c: Zonde dat we daarna niet veel contact meer hebben gehad. Maar alsnog, heel veel plezier op je verjaardag en zorg dat je veel cadeautjes krijgt!

Love, Romy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy birthday, honey.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Journey :: -GENERAL- :: Off game :: Verjaardagen-
Ga naar: