New Journey
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ● De gebieden ●

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raice
Administrator
Raice


Reu
Aantal berichten : 38
Pawprints : 14

Wolf Profile
Leeftijd: 3,5
Partner: Impossible.
Mutaties:

● De gebieden ● Empty
BerichtOnderwerp: ● De gebieden ●   ● De gebieden ● Emptyzo dec 23, 2012 12:26 am

● De gebieden ● 2ugpf89

De gebieden

Omdat ik weet dat er veel ophef over zal zijn, aangezien ze enorm on-origineel zijn en bovendien in het meervoud staan. Het is dus zo dat er bij 'bossen' ook meerdere bossen aanwezig kunnen zijn. Ik wil namelijk dat jullie creatief kunnen zijn en dat jullie je fantasie kunnen gebruiken als het gaat om het beschrijven van het gebied om je heen. Daarom heb ik gewoon 'bossen' neergezet, zodat jullie zelf kunnen verzinnen in wat voor bos je je bevind, of dit bos een naam heeft of niet. Wees lekker origineel, maar houd het realistisch. Bomen kunnen niet vliegen, stenen kunnen niet praten.

De gebieden kun je dus voor een groot gedeelte zelf verzinnen. Als je post bij bossen dan zit je natuurlijk wel in een bos, maar je bent vrij om zelf te verzinnen wat voor soort bos. Dit geld ook bij alle andere gebieden, zoals de bergen, rivieren etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://newjourney.actieforum.com
 
● De gebieden ●
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Journey :: -GENERAL- :: Handbook :: Information-
Ga naar: